AJUTĂM CLIENȚII SĂ ÎNȚELEAGĂ MEDIUL ONLINE ȘI SĂ-ȘI EXPLODEZE VÂNZĂRILE

H2 - Ajutăm antreprenorii să înțeleagă mediul online și să-și explodeze vânzările prin implementarea unui magnet de clienți

H3 - Ajutăm antreprenorii să înțeleagă mediul online și să-și explodeze vânzările prin implementarea unui magnet de clienți

H4 - Ajutăm antreprenorii să înțeleagă mediul online și să-și explodeze vânzările prin implementarea unui magnet de clienți

H5 - Ajutăm antreprenorii să înțeleagă mediul online și să-și explodeze vânzările prin implementarea unui magnet de clienți
H5 - Ajutăm antreprenorii să înțeleagă mediul online și să-și explodeze vânzările prin implementarea unui magnet de clienți

Funcționarea eficientă și eficace a unei afaceri, și studiul acestui subiect, se numește management. Cele mai importante ramuri ale managementului sunt managementul financiar, managementul de marketing, managementul resurselor umane, managementul strategic, managementul producției, managementul operațiunilor, managementul serviciilor și managementul tehnologiei informației.

Proprietarii pot administra afacerile singuri, sau pot angaja manageri pentru a face acest lucru în locul lor. Fie că sunt proprietari sau angajați, managerii administrează trei componente principale ale valorii afacerii: resursele sale financiare, de capital sau resurse tangibile, precum și resursele umane. Aceste resurse sunt administrate în cel puțin cinci zone funcționale: contractarea legală, fabricația sau serviciile, marketingul, contabilitatea, finanțarea și resursele umane.

Restructurarea întreprinderilor de stat

În ultimele decenii, diferite țări au modelat unele din activele și întreprinderile lor după firmele de afaceri. În 2003, de exemplu, Republica Populară Chineză a modelat 80% din întreprinderile sale de stat pe un sistem de management de tip companie.[5] Multe instituții de stat și întreprinderi din China și Rusia s-au transformat în societăți pe acțiuni, cu o parte din acțiunile lor listate pe piețele bursiere publice.

Managementul procesului de afaceri este o abordare holistică a managementului axată pe alinierea tuturor aspectele legate de o organizație, cu dorințele și nevoile clienților. Acesta promovează profitabilitatea și eficiența în afaceri în timp ce luptă pentru inovare, flexibilitate, precum și integrarea cu tehnologia. Managementul procesului de afaceri încearcă să îmbunătățească continuu procesele. Prin urmare, poate fi descris ca un „proces de optimizare a proceselor.” Se susține că managementul procesului de afaceri permite organizațiilor să fie mai eficiente, eficace și capabile de schimbare față de o abordare tradițională a managementului ierarhic, concentrat, funcțional.